RETOURBELEID

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren? Ben je niet helemaal tevreden met je bestelde artikelen? Jammer, maar dat kan gebeuren! Wanneer de artikelen aan onze voorwaarden voldoen kun je je bestelling binnen 14 dagen retourneren. Wij gaan dan over tot terugbetaling van het gekochte bedrag.

Stap 1: E-mail de te retourneren artikelen en de reden van retour naar info@aleeza.nl

Stap 2: Stuur de te retourneren artikelen naar ons retouradres;
Uiverstraat 146, 3903 AG Veenendaal.

Wat zijn de retourvoorwaarden? Gebruikte producten kunnen vanwege hygiëne niet geretourneerd worden. Je kunt alleen retourneren binnen de aangegeven retourtermijn (14 dagen na de aankoopdatum).

De te retourneren artikelen dienen ongeopend
te zijn. De te retourneren artikelen bevatten geen gebruikssporen.

Wat is de retourtermijn? Je hebt het recht om je bestelling te annuleren en terug te sturen binnen onze 14 dagen retourtermijn. Binnen deze periode kun je je aankoop bekijken.

Wat is uw retouradres? Aleeza, Uiverstraat 146, 3903 AG, Veenendaal.

Kan ik mijn bestelde artikelen ruilen voor een ander artikel? Bestelde artikelen kunnen helaas niet geruild worden voor een ander artikel. Als je een ander artikel wilt ontvangen, raden we je aan om je aankoop te retourneren. Als je retour aan de voorwaarden voldoet, gaan we over tot terugbetaling van het gekochte bedrag.

U kunt in onze winkel een nieuwe bestelling plaatsen voor het artikel dat u wilt ontvangen.

Wanneer en hoe wordt mijn bestelling terugbetaald? Zodra wij het retourpakket hebben ontvangen, wordt je retour in behandeling genomen. U ontvangt een bevestiging per e-mail. Binnen enkele dagen na verwerking van je retour ontvang je het gekochte bedrag terug op je rekening. De terugbetaling vindt plaats via de betaalmethode die je hebt gekozen bij het betalen van je bestelling.

Heeft u gekozen voor AfterPay? Dan ontvang je binnen 24 uur een aangepaste factuur. Als u de volledige factuur al heeft betaald, krijgt u het te veel betaalde bedrag terug